Напередодні різдвяних розпродажів, наприкінці листопада, в п’ятницю після Дня подяки, в усьому світі відзначається День без покупок.
![](http://raisunmurgorod.ucoz.com/_nw/1/60541757.jpg)
Автором ідеї Дня є рекламіст Тед Дейв, переконаний, що "реклама обманює, коли обіцяє, що ми станемо щасливішими, якщо придбаємо більше речей". Мета цього дня – звернути увагу на соціальні, економічні, екологічні та етичні наслідки сучасної культури споживацтва і дати зрозуміти людству, що крім товарів, у світі є багато більш цінних і цікавих речей.
Ця щорічна акція проводиться на знак протесту проти надмірного споживання в розвинених країнах, яке багато в чому нав'язане рекламою, а також проти нерівного розподілу матеріальних благ у світі.
|