Валеологічне виховання підростаючого покоління є одним із основних завдань, які стоять перед педагогами.
Всі ці завдання успішно реалізуються в гуртках, що працюють при В.Сорочинській ЗОШ І-ІІІ ст. (керівник Іщенко Н.В)
Подорож сприяє пропагуванню здорового способу життя та розвиває сприятливі для здоров'я життєві навички.
Учасники подорожі відвідали 5 станцій:
1. Шляхи передачі ВІЛ. Учасники обговорюють та оцінюють ситуації, за яких можлива або не можлива передача ВІЛ, і вчаться, як захистити себе у повсякденному житті.
2. ВІЛ, СНІД: запитання та відповіді. Заохочують учасників приймати самостійні рішення, виробляти власні стратегії захисту та взяти на себе відповідальність за власне здоров'я. Учасники можуть задати свої запитання, пов'язані з ВІЛ та оцінити власні ризики, які відображають їх уразливість до ВІЛ-інфекції, а також визначити різні способи захисту.
3. Поруч із тобою. Як реагувати на діагноз ВІЛ-інфекція? На цій станції учасники вчаться взаємодіяти з ВІЛ-позитивною людиною, уникаючи дискримінації та упередженого ставлення, одержують інформацію, як за потреби можна отримати професійну консультацію та допомогу. Учасники аналізують малюнки з ситуаціями їх повсякденного життя і за допомогою дискусії оцінюють ризики передачі ВІЛ.
4. Захист від ВІЛ, ІПСШ. Обговорення основних засобів контрацепції. Учасники мають змогу визначити , які методи захищають від не запланованої вагітності, а які не тільки від вагітності, а й від ВІЛ та ІПСШ.
5. Твоє життя – твій вибір. Надає підліткам допомогу у налагоджені соціальних контактів та в пошуках альтернативних рішень, щодо проблем дорослішання.
|